23.2.2012

Ski bums, sheikkausta ja suomiräppitreenit

Tällä viikolla oon tehny vaikka mitä! Lähes 10km kävelylenkki kaverin kanssa, monta tuntia laskettelurinteessä, pari hikistä tuntia tanssisalissa ja yläkropan treenit salilla :) Niin ja nythän on vasta torstai :D Loppuviikko mulla menee pt-koulutuksessa, eli tuskin tulee enää mitään harrastettua, paitsi jos huomenna jaksan jäädä luentojen jälkeen treenaamaan..

Laskettelua harrastettiin näissä maisemissa:


Oli niin kivaa, tahtoo taas heti uusiks!

Tanssitreenit ovat lähteneet mukavasti käyntiin! Aloitin siis tällä viikolla tanssitunnit ihan kunnon tanssikoulussa. Tästä voi helpostikin tulla mun uus lemppariharrastus :) Shake, shake!

Salilla oon käynyt tällä viikolla kaksi kertaa. Keskiviikkona tein selkää, hauista ja hartioita. Tänään oli vuorossa rinta ja ojentajat. Vaihtelin vähän treenimusaa, tänään vedin treenin pitkästä aikaa suomiräppi kuulokkeissa, olin ihan unohtanu kuinka hyvii biisei mun suomisoittolistalta löytyy :)

Tässä siis päivän treenibiisi:

Ei kommentteja: