21.9.2012

21.09.12

Tää viikko on menny aika samalla lailla kuin edellinenkin. Salille olen päässyt kaksi kertaa, wuhuu :) Nyt mä olen viikonlopun töissä, joten kahteen kertaan noi treenailut sitten jääkin..

Olen nyt aloitellut tosi varovaisesti ja muuttanut treeniä enemmän kestovoima-tyyppiseksi. Teen toistoja n. 15/sarja. Yritän tällä tyylillä nyt totuttaa kroppaa muutaman viikon ja sitten fiiliksen mukaan alan taas tekemään perusvoimatreeniä.

Ruokailuun mun pitäis taas alkaa kiinnittämään entistä enemmän huomiota. Kesällä mun syömiset meni just niin kun EI pitäis :D Treenamattomuus ja kuumuus (varsinkin tuolla ulkomailla) tekee mulla todella nopeasti sen, ettei tule nälkä, enkä sitten syö juuri mitään.. Onneks oon nyt saanu ruokahalun takaisin :P

Tässä kesän esimerkkilounas:

Namnam :P




Ei kommentteja: