9.4.2012

Uuteen viikkoon!

Ihan meni taas putkeen tänään toi salille lähteminen! Tai lähinnä tavaroiden mukaan ottaminen.. Huomasin töissä, josta mun siis piti mennä suoraan salille, että olin jättänyt treenihousut kotiin. Hieno homma, ei muuta kun kodin kautta sitten. Salilla mä huomaan et olin unohtanut myös salihanskat! Mulla oli vuorossa vielä selkätreeni, eli lähinnä vetoliikkeitä, jolloin kädet joutuu muutenkin koville. Treeni sujui kuitenkin puuttuvista hanskoista huolimatta ihan hyvin :)

Tälle viikolle olen suunnitellut vielä 1-2 salitreeniä, ja yhden juoksulenkin. Niin ja lauantai-iltana tulee varmasti muutama tunti tanssittua, nimittäin täällä:


En niin malta odottaa, oon suunnitellu vaatteita jo kuukausia :D Kengät on vielä mietinnässä, mutta muuten asu on jo aika varma. Kenkien pitäis olla hyvännäköiset ja sellaiset, joissa jaksaa tanssia. Ei ihan helppoo, ku en haluis mitään kulahtaneita lenkkareita laittaa :/ Parasta olis ostaa uudet :D

Viikkoon sopiva treenibiisi:

Ei kommentteja: