19.4.2012

Yks ei niin hyvä viikko

Huonosti suunniteltu treeniviikko = todella huonosti suoritettu treeniviikko! Mun treenirytmi vähän vaihtui viime viikon takia. Yleensä oon treenannu jalat aina vasta loppuviikosta. Viime viikolla en ehtinyt treenata jalkoja ollenkaan, joten ajattelin että treenaan ne ensimmäiseksi maanantaina (ja uudelleen loppuviikosta ja siten takaisin omaan rytmiin). No, ihan hyvä idea paperilla, mutta en tullut ajatelleeksi, että olen lähes aina jalkatreenin jälkeen pari päivää todella kipeä. No, niinhän siinä sitten kävi. Tänään jo vähän helpottaa, mutta eilen ja toissapäivänä en pystynyt kunnolla edes kävelemään eli mä en tietenkään päässyt tanssitunneille :(

Jotta mun treeniviikko ei sitten ollenkaan menis hyvin niin päivä alkoi tällaisen lääkkeen voimalla:


Eli flunssaa ilmeisesti meinais olla tulossa. Yskittää niin, että kurkkuun sattuu :(

Oon yrittäny parhaani mukaan käytää vapaa-aikani pt-kurssin loppukokeisiin lukemalla. Tilannetta ei juurikaan helpota se, että mun talossa on käynissä remontti ja joudun käytännössä olemaan poissa kotoa aina päiväsaikaan.. Edes tällaiset söpöläiset ei ole tällä viikolla auttaneet yhtään mitään:


Käytännössä mä siis joka aamu herään työmiesten mekkalointiin 7.00-8.00, yritän sinnitellä noiden kuulosuojaimien kaa pari tuntia (tänään onnistuin niiden avulla nukkumaan 10:een asti, wuhuu!), lähden treeneihin/kaupungille/shoppailemaan/kirjastoon ja yritän olla poissa mahdollisimman pitkään. Täytyy toivoa että niiden projekti nyt pian siirtyisi johonkin pikkuisen vähemmän desibelejä käsittävään hommaan, ei oo elämää oikeesti tää et omassa kodissa ei voi olla! Eli jos mä vielä tuun kipeäksi, niin ilmeisesti hotelliin on mentävä lepäämään..

Ei kommentteja: