30.11.2011

Just dance!

Tänään kävin pitkästä aikaa tanssitunnilla. Yleensä tanssitunnit, joilla mä oon käyny, on ollu hyviä, mutta tänään jouduin kyllä vähän pettymään. Tykkään erityisesti koreografisista hiphop- ja street-tyylisistä tunneista ja tänään tuli kyllä vähän liikaa zumban kaltaista saman toistoa (muutaman kerran zumbaa kokeilleena voin kertoo ettei oo mun juttu..) Eikä musiikkityylikään ollut niin mun makuun. Mut ei se tunti silti mikään tosi huono ollut, tuli hiki ja aika meni älyttömän nopee!

Tanssitunnin jälkeen kävin vielä tekemässä lyhyen salitreenin; rintaa, ojentajia ja hartioita. Sali oli ihan täynnä ja jouduin vähän soveltamaan, mut pääasia että jotain tuli tehtyä :)

Kotiin päästyäni mä jäin taas jumittaa youtubeen tanssivideoita. Tässä pari koreografiaa, joista mä tykkään:





Ei kommentteja: