29.11.2011

Ohjattuja vatsalihasliikkeitä

Päädyin tänään salitreenin sijaan ohjattuun vatsatreeniin. En olis oikeesti menny sinne, mutta mun kaveri, jonka kanssa mulla oli sovittu meno myöhemmin, oli menossa ni mäkin sitten "tän kerran" suostuin lähtemään mukaan. Mä, joka inhoan lähes kaikkia ryhmäliikuntatunteja, pärjäsin tällä kyseisellä tunnilla jopa ihan hyvin :D En tykkää ryhmäliikunnasta, koska en saa itse valita kuunneltavaa musaa, suoritusnopeutta, tehtäviä liikkeitä ym. Tähän kun vielä yhdistää sen, että vatsat on se lihasryhmä, jonka treenaamista inhoan kaikista eniten, todellakin ihmettelen miten suostuin lähtemään ko. tunnille.. Tunti oli onneks ihan ok ja ainaki on nyt ne vatsat treenattu, mut kyl mä pysyn tulevaisuudessa siellä salin puolella niin paljon mieluummin!

Ja nyt kun oon julistanu etten tykkää ryhmäliikunnasta, voin kertoo että oon huomenna menossa tanssitunnille :)

Ei kommentteja: