8.12.2011

Kipeenä..

Oon vieläkin vähän kipee, joten en ole päässyt treenaamaan :( Olen sitten vain kävellyt töihin, että edes jotain liikkumista tapahtuisi. Mun työmatka saattaa kestää julkisilla jopa kauemmin kuin kävellen, mutta autolla/kyydillä sen sijaan saa lähteä puoli tuntia myöhemmin, mikä on muutenkin pitkiin työpäiviin aikamoinen helpotus. Nyt olen kuitenkin tsempannut ja yrittänyt kävellä joka päivä. Kävellessä on kivaa se oma aika, saa kuunnella hyvää musaa iPodista ja miettiä rauhassa omia juttuja.
 
Oon ylpeä itestäni, ku oon saanu tällä viikolla luettua paljon pt-juttuja. Oon tehnyt liikeanalyyseja ja opiskellut lihasten lähtö- ja kiinnityskohtia. Niissä on vielä opettelemisen varaa, mutta ainakin lihasten latinankieliset nimet on jo mukavasti hallussa. Viikon päästä olis seuraava koulutusviikonloppu, eli vielä on aikaa kertailla juttuja.
 
Vaikken treenaamaan päässytkään, niin päivän treenibiisi:
 

Ei kommentteja: