18.12.2011

Vko 50

Perjantain ja lauantain vietin pt-koulutuksessa. Oli oikein kiva viikonloppu, pää ei ollut ihan yhtä pyörällä kuin viime kerralla. Aiheena meillä oli kestävyysharjoittelu ja kuntotestaus. Oli muuten ihan fiksua alottaa treenaaminen lähes 2vkon flunssan jälkeen kevyellä Cooperin testillä! Hohhoijaa, mitäköhän mä taas mietin, en lultavasti yhtään mitään! Oon kyllä kaikkien testien (paitsi se punnerrustesti, miten joku voi olla niin surkea punnertamaan?!) tuloksiini erittäin tyytyväinen. Kestävyyskunnossa mulla on parantamisen varaa ja sen mä tiedänkin, mut ku oon tällainen wannabefitnesstyttö niin ei vaan intressit riitä mihinkään juoksemiseen! Mut kevään aikana yritän panostaa enemmän aerobiseen harjoitteluun (oon muuten päättänyt näin vaikka kuinka monta kertaa, mut ei siitä koskaan mitään tuu :D)

Tän viikon olen vielä aika pitkälti ollut flunssassa, mut silti:

Ma: Kävely (30min)
Ti: Kävely (30min) + Keilaus (60min)
Ke: -
To: -
Pe: Kävely (60min)
La: Kävely (30min) + kuntotestejä (30min)
Su: -

1 kommentti:

Hannaliikkuu kirjoitti...

Juu ei oo ihan yhtä pyörällä pää täälläkään, vaikken ihan iskussa v- loppuna ollutkaan! :) Mäkin olisin haluunnu juosta coopperin, mut saan juoksuluvan aikaisintaan huomisessa polven jälkitarkastuksessa! Ehkä sitte keväällä! Hyvää jouluviikkoa Noora! =)