17.5.2012

17.5.2012

Tästä tulee kohta kunnon ruokablogi :D Mä tykkään kuvailla näitä ruokia, koska se rytmittää kivasti mun syömisiä ja mulla on uusi hieno kamera, jolla samalla opettelen kuvaamaan. Eilisiä ruokia en kuvannut, mutta lyhyesti voin kertoa, että söin aamiaiseksi kaksi ruisleipää, lounaaksi kanaa ja lohkoperunoita ravintolassa ja iltapalaksi kaksi ruisleipää. Jep, säälittävää, mutta en kyllä ollut hereilläkään kuin ehkä kahdeksan tuntia koko päivänä..

Ehdin kuitenkin käydä tanssimassa :) Mun 10x kortti tanssikouluun on nyt käytetty! Kesäksi en aio ostaa uutta korttia, koska olen puolet ajasta ulkomailla ja loput töissä. Syksyllä aion jatkaa tanssiharrastustani, mutta paikasta ei ole vielä tietoa. Mulla on tutustumislippu yhteen tanssikouluun, jonka aion käydä testaamassa heti kun ehdin.

Tässä kuitenkin tämän päivän syömisiä. Aamupala tuttu ja turvallinen kaurapuuro vähän pienempänä annoksena kuin normaalisti.


Sitten mä suuntasin salille tekemään jalkatreeniä, jonka jälkeen:


Ja kotiin päästyäni samantien iso annos salaattia, kanaa, couscousia ja kermaviilikastiketta.


Vedin vähän yli couscousin ja kastikkeen määrässä :D Mutta melkein kaiken söin, namnam :P Sit välipalaa naamaan ja kannustamaan Suomi voittoon!

Jogurttia mehukeitolla + Real-leipää juustolla ja broilerilla

Ja siis mikä matsi!! Niin jännittävää alusta loppuun, oli sydäri lähellä! Mikä se 1-1 maali oli?! Mä olin vasta lopettanut ympäri kämppää pomppimisen ja kun palasin telkkariin ääreen ni jenkit oli tasottanu?! Mut voitto tuli ja se on parasta!! Niin hyvä fiilis! Ihanaa Leijonat ja Jesse Joensuu! <3

Iltapalaksi vielä rahkaa hedelmillä. Sit nukkumaan, että jaksaa huomenna töissä :)





2 kommenttia:

Hannaliikkuu kirjoitti...

Oli kyllä mahtava trilleri eilen. 1-2 tilanteessa meinas usko hetkeksi loppua, mutta tasoituksen jälkeen tiesin, että leijonat vie! HYVÄ SUOMI!!! Mukavaa viikonloppua! :)

Nora kirjoitti...

Joo, mäkin hetken aikaa pelkäsin pahinta! Hyvät viikonloput sinnekin, toivottavasti sunnuntaina juhlitaan! :)