23.5.2012

23.5.2012

Tänään mä kävin salilla treenaamassa selkää ja hauiksia. Tajusin vasta treenin jälkeen, että mun olis kannattanu treenaa tänään jalat niiden sijaan. Seuraava salipäivä mulla on perjantaina tai lauantaina enkä mä uskalla silloin ruveta jalkoja treenaamaan, koska sunnuntaina pitäis mennä juoksee kymppi! Ja mähän en yleensä kunnolla edes kävele pariin päivään jalkatreenin jälkeen :D Yritän keksiä jotain muuta järkevää noille päiville, olis kiva kuitenkin jotain tehdä kun on aikaa..

Tänään mä söin lounaaksi tällaista:


Mä oon tosi huono laittamaan ruokaa, koska mua ei yhtään kiinnosta mikään kokkailu. Mä syön ulkona monta kertaa viikossa ja siitä tavasta pitäisi päästä eroon! Vaikken mä mitään roskaruokaa ravintoloissa syökään, niin itse tehty ruoka on aina parempi vaihtoehto. Silloin tietää tarkalleen mitä suuhunsa laittaa! Tän päivänen lounas on esimerkki niin simppelistä ruoasta että kuka tahansa (minäkin) osaa sen tehdä. Riisit kiehumaan ja kanat pannulle, kun kana on kypsää niin sekaan pussillinen wok-vihanneksia. Lopuksi vielä riisit samaan kasaan ja voila :) pikkuisen voi laittaa suolaa, broilerimaustetta ja tabascoa tuomaan makua :)

Ei kommentteja: