13.5.2012

Viime aikojen treenit

Vko 18:
Ma: Pyöräily (30min)
Ti: -
Ke: Pyöräily (75min) + tanssitunti (60min)
To: Juoksulenkki (45min) + salitreeni (60min)
Pe: Pyöräily (30min) + juoksulenkki (60min)
La: Pyöräily (30min)
Su: Pyöräily (30min)

Vko 19:

Ma: Pyöräily (30min)
Ti: Pyöräily (30min) + salitreeni (60min)
Ke: -
To: Pyöräily (30min)
Pe: Salitreeni (60min)
La: -
Su: -

Mä oon jotenkin vähän menettämässä motivaatiota ton treenaamisen suhteen.. Mulle käy näin aina keväisin! Kesä tulee ja mulla on aika paljon matkoja ja muuta tekemistä tiedossa. Toki lenkkarit kulkee joillekin matkoille mukaan ja hyötyliikuntaa tulee esim. pyöräilyn merkeissä paljonkin, mutta varsinkin salitreeni mulla tulee jäämään aika minimiin.. Silti mä odotan mun unelmien kesää, ei kaiken aina tartte pyöriä treenien ympärillä :)

Hyvää äitienpäivää kaikille äideille, varsinkin mun omalle parhaalle <3

Ei kommentteja: