12.1.2012

Liikuntapäivä on kiva päivä!

Ihania nämä vapaapäivät kun saa mennä aamusta iltaan ja on kaikkea kivaa tekemistä. Tänään mä alotin päivän salitreenillä, kiva tunnin yläkroppatreeni hiljaisella salilla (aamupäivä on niin paras aika treenata!). Salilta viiletin lounaan kautta kampaajalle juoruilee ja hakee uutta lookia. Sit pikkushoppailujen kautta spinningiin.

Spinningtunti oli ihan loistava, paras tunti jolla oon käyny pitkään aikaan! Mä oon varmaan maininnutkin että musiikki on mulle tosi tärkeetä ja pääasiassa sen takia en käy millään ryhmäliikuntatunneilla. Tällä tunnilla musavalinnat oli niin yksiin mun musamaun kanssa et mä varmaan hymyilin kokoajan! Ja vedin täysiä tietty :) 

Tässä päivän treenibiisi:


Ei toi turhaan oo mun iPodin soitetuin, biisiä on renkutettu jo vuosi ja edelleen TOIMII!

Ei kommentteja: