18.1.2012

Tsägä!

Siis voi päivää tätä mun tsägää! Nyt tää mun flunssa-nuha-korvatulehdus-bakteeritartunta-mikälietauti on levinnyt mun silmään! Eilen heräsin toinen silmä tulipunaisena. Siihen sattui lähes koko päivän enkä edes nähnyt kunnolla. Lääkäriin kerkesin vasta tänä aamuna. Nyt on taas kasa lääkkeitä, eli toivottavasti jotain positiivista vihdoin tapahtuis!
 
Treeneistä sen verran, että oon käyny suht normaalisti salilla. Vähän kevyemmin olen kuitenkin ottanut. Maanantaina kävin treenamassa selkää ja hauista sekä spinningissä. En oo varmaan koskaan vetäny spinningiä niin löysästi. Oli jotenkin energiatasot vähän alhaalla. Mut onneks palauttaviakin treenejä tarvitaan :)
 
Tänään kävin sitten tekemässä rintaa, ojentajia ja hartioita. En tiedä johtuiko huonoista syömisistä, tästä "sairaudesta" vai aikaisesta aamusta (varmaan kaikista niistä), mutta treeni oli kyllä niin "sinne päin" tehty. Melkein harmittaa, että edes vaivauduin sinne asti..
 
Loppuviikoksi mulla on niin paljon töitä, ettei mahdu kuin yksi treenikerta enää huomiselle ja loppuviikko lepoa salilta. Ens viikolla sitten taas!

Ei kommentteja: