8.1.2012

Turha viikko

Mun olohan ei siis oo muuttunu yhtään miksikään sitten viime maanantain! Tosi hienoa maksaa monta kymppiä lääkkeistä, jotka ei aiheuta muuta ku about joka pykälän kohdasta "Yleiset (vähintään yhdellä potilaalla sadasta) haittavaikutukset". Mun toinen korva on siis edelleen lukossa ja mun pitäis varata aika korvaerikoislääkärille, mut oon buukannu ens viikon niin täyteen, et en tiedä onnistuuko.. Ja joo, oon saanu jo saarnan tän tärkeydestä sekä äitiltä että mun parhaalta kaverilta :) Lupaan (ainakin yrittää) mahduttaa sen johonkin väliin!

Mun liikunnoista ei oo mitään kerrottavaa, koska en ole tänä vuonna liikkunut, yhtään. Ens viikolla ajattelin jotain rauhallista lähteä kokeilemaan (suunnitelmissa laskettelupäivä kavereiden kanssa, hihhiii). Alkaa tää kotona makaaminen pikkuhiljaa kyllästyttää.. Mut sain ainakin katottua aika paljon rästissä olevia jaksoja mun lempparisarjoista (onks ärsyttävämpää ku se et kaverit puhuu jonkun sarjan tapahtumista ja ite on monta jaksoa jäljessä?!), siivottua, pestyä pyykkiä, luettua pt-juttuja ym. Ainiin ja oon hakenut paljon uutta treenimusaa, odotan niin paljon et saan kuulokkeet korville ja pääsen salille pumppaamaan :)

Ei kommentteja: