22.1.2012

Vko 3

Tässä mun tämän viikon liikunnat:

Ma: Salitreeni (45min) + spinning (50min)
Ti: Kävely (30min)
Ke: Salitreeni (45min)
To: -
Pe: -
La: -
Su: -

Ihanaa ku toi mun treenaaminen menee aina noin, että tulee monen päivän mittasia taukoja! Ja vaikka oon yrittänyt rytmittää mun harjottelua vähän järkevämmin, on se mun työn takia tosi hankalaa. Tein kyllä hyvän suunnitelman seuraaville kuukausille. Se sisältää mulle just sopivassa suhteessa lihaskunto- ja kestävyystreeniä ja tuollaiset pitkät tauot on karsittu minimiin. Nyt vaan katsotaan miten sen noudattaminen onnistuu, sosiaalinen elämä kun tulee niin helposti sotkemaan mun suunnitelmia :)

Ens viikolla olis tiedossa (toivottavasti) tasapainoisempaa treenaamista: 2-3 salitreeniä, tanssia, kahvakuulaa ja ehkä yks spinningtuntikin.

Niin ja terveyspäivitystä.. Silmä on jo parempi, eikä vaivaa käytännössä enää ollenkaan, jee! Korva mulla on edelleen lukossa, mut en mä jaksa enää edes ajatella asiaa..

Ei kommentteja: