27.1.2012

Training apps

Ihana sää ulkona! Muutama aste pakkasta ja aurinko paistaa, eli ihan selkee lenkkeilypäivä! Mulla on lihakset sen verran jumissa tän viikon treeneistä, että päätin jättää salin tältä päivältä väliin. Sen sijaan kävin kävelylenkillä. Tämän verran tuli ulkoiltua:


Mulla on käytössä tuollainen Nike+ GPS appsi, joka mittaa ajan, kuljetun matkan, (näköjään myös poltetut kalorit) ja piirtää vielä reittikartan. Musta on kiva vertailla vasinkin juoksunopeuksia ja -matkoja eli mulle tämä ainakin on hyödyllinen motivaattori :)



Toinen kiva appsi, joka multa löytyy on Nike Training Club. Sieltä löytyy 15, 30 tai 45 minuutin treenejä eri tavoitteille (Lean, Toned, Strong ja Focused) ja tasoille (Beginner, Intermediate ja Advanced). Mä esimerkiksi eilen, kun mun tanssitunti oli peruttu, tein kotona puolen tunnin harjoituksen tämän kanssa. Mitään välineitä ei välttämättä tarvitse. Käsipainot olisi muutamissa liikkeissä/treeneissä tarpeen, mutta pari painavampaa pulloa toimii myös.

Tässä päivän treenibiisi:

Ei kommentteja: